لختی با شهدا_3
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 18557
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 14
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 12
:: بازدید سال : 158
:: بازدید کلی : 18557
نویسنده : علی
دو شنبه 13 بهمن 1393

... خداوندا من در تمام عمرم بجز خوبی از تو به یاد ندارم و جز لطف و کرمت چیزی ندیدم... و لطف تو نسبت به این بنده غافلت بسیار بوده تا آنجا که مرا در نظر دیگران آنطور جلوه داده ای که فکر میکنند من آدم خوبی هستم... خداوندا،در این لحظه تنها کاری را که در قدرت خود می بینم اینست که بگویم«شکر».از اینکه مرا در این راه قرار داده ای شکر میکنم،از اینکه توفیق حیات در دورانی را دادی که حکومت اسلام برقرار است شکر میکنم،از اینکه نعمت چنین انقلابی را به ملت ما دادی شکر میکنم،از اینکه نعمت این چنین رهبری را بما دادی شکر میکنم... براستی اگر در زندگیتان توفیق و پیشرفت میخواهید بایستی زندگیتان را از این حالتی که دارید تغییر دهید سعی کنید مقداری بیشتر به زندگیتان رنگ خدائی بدهید و این ممکن نیست مگر اینکه چند مسئله را مد نظر داشته باشید،یکی اینکه سعی کنید در زندگی اول به واجبات و تکالیف شرعیتان اهمیت بدهید،علی الخصوص به نمازتان... دیگر اینکه در زندگی خود اخلاص داشته باشید و کار را تنها برای رضای خدا بجا آورید.فکر این را نکنید که اگر من فلان کار را مثلا انجام دهم مردم خوششان نمی آید یا مثلا فلانی خوشش نمی آید اینگونه فکر کردن ریاست و ریا هم شرک است و شرک هم از گناهان کبیره است... توصیه میکنم در هرحالی عشق به ولایت و امام داشته باشید و ارزش این انقلاب را بدانید که امام زمان (عج) ناظر بر این انقلاب است.تا حد امکان در صحنه حضور داشته باشید.مجالس دعا را فراموش نکنید و مخصوصا سعی کنید نماز جمعه را ترک نکنید... تقاضائی که از کلیه زنان و خواهرانم دارم اینست که به حجاب خود بیش از این اهمیت بدهید...فرزندان هر چیزی را در وهله اول از مادران خود یاد می گیرند... اگر خدای نخواسته یکی از شما باعث شود که فرزندش با روحیه مُد گرایی و با فکر غلط«خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو» بار بیاید فردای قیامت اول کسی که بازخواست خواهد شد،مادرش میباشد... ما تا کی بایستی با روح تقلیدگری و چشم و هم چشمی گری زندگی کنیم و مثلا تا فلان لباس یا فلان روسری و فلان کیف و کفش مُد شد،از ترس اینکه مبادا مردم فکر کنند که ما نداریم که بخریم،یا مثلا متجدد و امروزی نیستیم و یا مثلا بی سلیقه و اُمُّل هستیم و...،زود برویم و بر دیگران در خریدش سبقت بگیریم. این افکار،افکار احمقانه ای است.این گونه زیستن عین غفلت و بیخبری است.آخر مگر چه اشکالی دارد که یک زن یا مرد مسلمان هم خوش لباس و منظم و مرتب و معطر باشد و هم از این چشم و هم چشمیگریهای کورکورانه تبعیت نکند.و متأسفانه این مرض خیلی ها را گرفته و دوروبرمان از این افراد که تمام انگیزه شان از زندگی جز همین مسائل چیزی نیست،پر است.و این که انسان خوش لباس و منظم باشد هیچ منافاتی ندارد به اینکه انسان خودش را در این گونه تقلیدهای غلط وارد نکند،این دو با هم جمع می شود.اصلا اسلام همین را از مسلمین میخواهد اگر ما می بینیم  کمتر به این مسئله اسلامی عمل شده این را نبایستی بپای اسلام بگذاریم و این نقص از خودمان است.اسلام از زنان مسلمان میخواهد که هر کدام در هر سطحی که زندگی میکنند با آبرو و حیثیت زندگی کنند و خوش لباس و منظم و با نظافت باشند و در عین حال خود را از چشم نامحرم بپوشند و نگذارند مُشتی جوان اوباش و چشم هرزه با نظر سوء به آنان نظر کنند.زیبائیها و زینتهای زن متعلق به شوهر اوست نه متعلق به نامحرمان کوچه و بازار.و متأسفانه بعضی کوته نظران و غافلان از خدا این مسئله را با بی بندوباری و لااُبالیگری اشتباه گرفته اند.

زنان مسلمان بایستی در این مسائل به بالاتر از خود نگاه کنند ببینند که چقدر عقب هستند نه به زیردست خود نگاه کنند و ببینند که جلو هستند.بمعنای دیگر نگاه کنند ببینند چقدر از زنان با عفت و با حجاب عقب ترند و خود را اصلاح کنند.نه آنکه به زنان بد حجاب کوچه و بازار نگاه کنند و خود را با آنها مقایسه کنند و بگویند که خدا را شکر که ما اینطور نیستیم و دلشان به عمل خودشان خوش باشد و غافل از اینکه همین فکر را شیطان به دلها القاء می کند.

سخنی با فرزندان شهیدان:

... اولین چیزی که شماها در آینده بایستی به آنها افتخار کنید اینست که شما فرزندان شهید هستید.بدانید که پدرتان به یاری دین خدا رفت و برای دین خدا جنگید و برای دین خدا شهید شد.نگذارید که کسی به شما به دیده یتیم بنگرد،بگوئید که ما فرزند شهیدیم و به این افتخار می کنیم و امیدوارم که شما هم به همین راهی بیائید که من رفتم... اولین چیزی که شماها در آینده بایستی به آنها افتخار کنید اینست که شما فرزندان شهید هستید.بدانید که پدرتان به یاری دین خدا رفت و برای دین خدا جنگید و برای دین خدا شهید شد.نگذارید که کسی به شما به دیده یتیم بنگرد،بگوئید که ما فرزند شهیدیم و به این افتخار می کنیم و امیدوارم که شما هم به همین راهی بیائید که من رفتم.«والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته» 

   حسین محمد مرادپور

                                                                                                                                                                                                                                              65/12/8



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به سنگر فرهنگی خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سنگر فرهنگی و آدرس jebhefarhangi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.